Značka hodinek: Maurice Lacroix

13. Kvě 2010 | Článek přečten: 4 520 x

Maurice Lacroix, Výrobci hodinek, Značky hodinek

Když v šestnáctém století překročili Huguenoti hranice švýcarské Jury, položili zde základ hodinářské tradice. O čtyři století později, přesně v roce 1975, zahájila obchodní společnost Desco von Schulthes AG výrobu nové švýcarské značky – Maurice Lacroix právě zde. V Saignelégier, přibližně 40 km od La Chaux-de-Fonds, místě původu mnoha světoznámých značkových hodinek.

Maurice Lacroix

Právě zde Maurice Lacroix vyrábí vlastní pouzdra a další díly. Tady se také hodinky montují, od cenově velmi přijatelných, quartzových, až po komplikované mechanické modely. Stejně jako mnoho dalších značek používá převážně strojky ETA. To vedle příznivých cenových relací přináší i nespornou výhodu ve snadné dostupnosti náhradních dílů a zjednodušuje servis. Maurice Lacroix, to jsou však i náročné mechanické modely, mezi kterými nechybí ani opravdové lahůdky. Nejkrásnější kousky najdete zejména v kolekci Masterpiece. Ne náhodou dostala tato řada výstižný název – „mistrovská práce, mistrovský kus“. Vývojáři firmy se dnes mohou pochlubit u pěticí vlastních strojků. Maurice Lacroix je také autorem prvních mechanických hodinek s pamětí (model Mémoire 1).

Maurice Lacroix logo

Od 1. října 2001 je Maurice Lacroix, S.A., doposud divize Desco von Schlthess AG právně samostatnou jednotkou. Od roku 2000 je Maurice Lacroix sponzorem Miss Universe, každoročně vítězkám věnuje hodinky z imitovaných diamantových kolekcíí nebo z řady Masterpiece. V červnu 2004 – 2006 byl ambasadorem značky – švýcar Roger Feder – současná tenisová jednička. Reklamní kampaň s dámskými hodinkami Maurice Lacroix byla zase spojena s tváří švýcarské top modelky Patricie Schmid. V současnosti se reklama soustředí na prezentaci samotných hodinek a představuje v ní to nejlepší z vlastní produkce.
Cílem Maurice Lacroix je vytvářet hodinky, které mají ty nejlepší předpoklady stát se klasikou dneška i zítřka. Jsou dostupné ve více než šedesáti zemích světa, ve své třídě vévodí německém trhu. Díky své filozofii, úctě k hodinářské tradici a perfektnímu řemeslnému zpracování zaujímá Maurice Lacroix jedno z čelních postavení mezi švýcarskými značkami. Ročně opustí závod v Saignelégier na 150 000 hodinek nejvyšší kvality, které se prodávají ve více než 4000 vybraných obchodech. V roce 2005 oslavila značka 30 leté jubileum a 15 let kolekce Masterpiece.

Témata



Napište komentář